جستجو کردن

خرید و قیمت انواع آجر نسوز بخاری گازی

آجر نسوز بخاری گازی دارای ضریب انبساط حرارتی پایینی است که می توانند تغییرات سریع دما را بدون برداشتن ترک تحمل کند.

آجر نسوز بخاری گازی

آجر نسوز بخاری گازی آجر نسوز بخاری گازی که به عنوان آجر آجر کوره نیز شناخته می شود، نوعی پوشش است که برای مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و ایجاد عایق در یک بخاری یا کوره گازی طراحی شده است.

این آجرها جزء جدایی ناپذیر ساخت بخاری های گازی هستند و نقش مهمی در حفظ کارایی و ایمنی سیستم گرمایشی دارند.

توسعه مدرن مواد نسوز با دمای بالا، از جمله آجر نسوز، را می توان به پیشرفت در متالورژی و فرآیندهای صنعتی در طول قرن 19 و 20 نسبت داد.

نیاز به موادی که بتواند گرمای شدید را تحمل کند و عایق حرارتی باشد، منجر به توسعه انواع آجرهای نسوز از جمله آجرهای مورد استفاده در بخاری های گازی شد.

مشخصات آجر نسوز بخاری گازی

مشخصات آجر نسوز بخاری گازی آنها از موادی مانند خاک رس، آلومینا و سیلیس ساخته شده اند که دارای خواص مقاومت در برابر حرارت عالی هستند و این آجرها می توانند دمای بیش از 2000 درجه سانتیگراد (3600 درجه فارنهایت) را بدون تغییر شکل یا شکستن تحمل کنند.

آجرهای نسوز رسانایی حرارتی کمی دارند، به این معنی که به راحتی گرما را هدایت نمی کنند و این خاصیت به آنها اجازه می دهد تا گرما را به داخل کوره یا بخاری بازتاب دهند و بازده انرژی را بهبود بخشند.

آنها برای مقاومت در برابر واکنش های شیمیایی با گازها و سایر مواد موجود در فرآیند احتراق طراحی شده اند و دوام طولانی مدت را تضمین می کنند.

آجرهای نسوز به دلیل ماندگاری طولانی خود شناخته شده اند و آنها را به گزینه ای مقرون به صرفه برای ساخت بخاری گازی تبدیل می کند.

آجر نسوز از اجزای ضروری در ساخت بخاری گازی است کخ که عملکرد ایمن و کارآمد را در عین تحمل شرایط حرارتی شدید تضمین می کند.

خرید آجر نسوز بخاری گازی

خرید آجر نسوز بخاری گازی هنگام خرید آجر نسوز بخاری گازی باید، اطمینان حاصل کنید که آجرهای نسوز انتخابی می توانند حداکثر دمای کار بخاری گازی شما را تحمل کنند.

هنگام خرید، محیط داخل بخاری گازی را در نظر بگیرید که اگر مستلزم قرار گرفتن در معرض گازهای خورنده یا مواد شیمیایی است، آجرهایی را انتخاب کنید که از نظر شیمیایی مقاوم باشند تا از تخریب در طول زمان جلوگیری شود.

توجه داشته باشید که آجرهای رسانایی حرارتی پایین تر عایق بهتری را ارائه می دهند و می توانند با حفظ گرما در بخاری به بهره وری انرژی کمک کنند.

اطمینان حاصل کنید که آجرها در اندازه‌ها و شکل‌هایی که با طراحی و ساخت بخاری شما سازگار است در دسترس باشند.

قیمت آجر نسوز بخاری گازی + خرید و فروش

قیمت آجر نسوز بخاری گازی + خرید و فروش به صورت کلی قیمت آجر نسوز بخاری گازی در حدود قیمتی ۲۵۰۰ تومان الی ۱۰ هزار تومان برای هر قالب آجر، متفاوت است.

نوع و کیفیت مواد نسوز مورد استفاده به طور قابل توجهی بر قیمت تأثیر می گذارد و مواد با کیفیت بالا مانند آلومینا بالا یا زیرکونیا نسبت به آجرهای نسوز استاندارد گران‌تر هستند.

آجرهایی که برای مقاومت در برابر دماهای بالاتر طراحی شده اند به دلیل مواد پیشرفته و فرآیندهای ساخت مورد نیاز عموماً گران تر هستند.

اندازه ها و شکل های سفارشی یا غیر استاندارد ممکن است به دلیل تلاش بیشتر در تولید، بیشتر از گزینه های استاندارد هزینه داشته باشند.

هزینه حمل و نقل آجرهای نسوز سنگین و شکننده می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت کلی تأثیر بگذارد، به خصوص اگر نیاز به حمل و نقل در مسافت های طولانی باشد.

در صورتی که قصد خرید آجر نسوز بخاری گازی را با کیفیت مناسبی تهیه کنید، می‌توانید از طریق کانال های ارتباطی موجود، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *