جستجو کردن

بهترین آجر سفال مرجان + قیمت خرید عالی

آجر سفال مرجان جزو مصالح ساختمانی می‌ باشد که از لحاظ کیفیت و دوام در درجه بالایی قرار داشته و نظر مشتریان را جلب کرده است‌.

آجر سفال مرجان

آجر سفال مرجان آجر سفال برند مرجان با بهترین مواد اولیه و متریال ها در شرایطی کاملا استاندارد و با به کارگیری دستگاه‌ های مجهز و کاملا پیشرفته تولید می‌ شود که این موضوع موجب کیفیت بالای نمونه های نهایی گردیده است.

شرکت تولید کننده این آجر ها از چندین سال پیش فعالیت خود را در شهر گرگان شروع کرده و امروزه با ارائه نمونه هایی درجه یک توانسته در بین کارخانه های تولید شهر های اطراف یکی از برترین ها شناخته شود.

محصولات تولید شده توسط این شرکت با توجه به استاندارد ها طراحی شده اند و ظاهر آن ها به گونه ای است که چندین سوراخ به صورت افقی در قسمت وسط آن ها وجود دارد‌.

مشخصات آجر سفال مرجان

مشخصات آجر سفال مرجان لازم به ذکر است که آجر های سفال برند مرجان در انواع مختلف سقفی و دیواری تولید و عرضه می شوند که این مورد یعنی کارایی متفاوت و اصولی این دو نوع یکی از مشخصات محصول مورد نظر به شمار می رود.

این آجر ها وزن بسیار سبکی داشته و به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر داشتن وزن و حجم کم از مقاومت فوق العاده ای برخوردار هستند که این ویژگی موجب راحت و اصولی شدن کار کارگران و مهندسان ساختمان سازی می شود.

از دیگر مشخصات محصول مورد نظر می توان به عایق بودن آن در برابر حرارت اشاره کرد بدین صورت که با پر کردن سوراخ های این آجر با استفاده از ملات مخصوص و ایجاد فاصله بین فضای داخل و بیرون می توان از نفوذ سرما و هدر رفت گرما جلوگیری کرد.

خرید آجر سفال مرجان

خرید آجر سفال مرجان هنگامی که می خواهید برای خرید آجر سفال مرجان وارد عمل شوید می بایست دقت کنید که محصول حتما دارای برند اصل باشد و فروشنده نمونه های بی کیفیت را با این نام در اختیارتان نگذارد.

سعی کنید حتما قبل خرید نیاز ساختمان را برآورد کرده و بعد از مشورت با مهندسی کاربلد و تعیین تعداد آجر مورد نیاز اقدام به خرید کنید تا در طول انجام کار ساختمان با کمبود یا ازدیاد این نمونه ها مواجه نشوید.

و اما نکته مهم بعدی این است که از فروشنده درخواست کنید تمامی آجر ها را از لحاظ شکستگی و ایرادات دیگر بررسی کرده و آن ها را به صورت تضمینی همراه با کیفیت بالا خدمت شما ارسال نماید.

قیمت آجر سفال مرجان + خرید و فروش

قیمت آجر سفال مرجان + خرید و فروش در طول سال های اخیر شرایط بازار فروش با نوساناتی مواجه شده است که در این بین بالا و پایین رفتن نرخ دلار، هزینه های لازم برای تولید، تورم اقتصادی و غیره تاثیر مستقیمی در این زمینه داشته اند.

تمامی این موارد در کنار اندازه و نوع این محصول در نهایت موجب شده اند تا قیمت آجر سفال مرجان به صورت بازه ای از ۱۰۰۰ تومان تا ۳۵۰۰ تومان متغیر باشد.

در ادامه باید تذکر داد که این قیمت ها به ازای یک عدد آجر مشخص شده و بازه مورد نظر به هیچ وجه ثابت باقی نمی ماند.

برای استعلام قیمت به روز این محصول و تجربه خریدی ایده آل و بدون دردسر می توانید از طریق همین سایت اقدام نموده و در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را در تعداد های گوناگون سفارش داده و تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *