جستجو کردن

بهترین آجر نسوز کوره + قیمت خرید عالی

آجر نسوز کوره نوعی آجر صنعتی هستند که با داشتن مقاومت های حرارتی بسیار بالا اکثرا برای ساخت کوره های حرارتی استفاده می شوند.

آجر نسوز کوره

آجر نسوز کوره از آجرها علاوه بر ساختمان سازی برای ساخت انواع سازه های صنعتی مانند کوره های حرارتی مورد استفاده قرار می گیرند.

معمولا برای ساخت آجرهای نسوز از مواد معدنی استفاده می کنند که باعث می شوند آجرها در برابر فشارهای شدید حرارتی و ضربات مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.

در حال حاضر برندهای زیادی در زمینه تولید آجر نسوز مشغول فعالیت هستند که علاوه بر تامین نیاز بازار توانسته اند سهم عمده ای در رونق اقتصادی کشور داشته باشند.

از این نوع آجرها برای ساختمان سازی نیز می توان استفاده کرد، ولی به سبب ویژگی های منحصر به فرد در مقایسه با آجرهای معمولی دارای قیمت بالاتری هستند.

مشخصات آجر نسوز کوره

مشخصات آجر نسوز کوره آجر نسوز کوره از بهترین خاک رس موجود در کشور تهیه شده است و با توجه به استحکام فوق العاده ای که دارد در صنایع مختلفی چون ریخته گری، شیشه سازی و کوره های صنعتی استفاده می شود.

این نوع آجرها معمولا در طرح ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند که از آن ها می توان برای زیباسازی آشپزخانه و شومینه بهره برد.

علاوه بر خاک رس از آلومینیوم پودر شده نیز در تولید آجر نسوز استفاده می شود که سبب کاهش فرسایش آن در برابر عوامل محیطی می گردد.

خرید آجر نسوز کوره

خرید آجر نسوز کوره خرید آجر نسوز کوره با استفاده از روش های غیر حضوری سبب صرفه جویی در هزینه می شود و از طرفی گسترده انتخاب های وسیع تری را پیش روی مشتری قرار می دهد.

دقت نمایید که ظاهر آجرها باید کاملا صاف، بدون حفره و شکستگی باشد.

آجرهای نسوز دارای طیف رنگی متنوع و جذابی هستند که هر فرد می تواند بنابر سلیقه و نوعی دکوراسیونی که دارد آن ها را انتخاب کند.

سعی کنید تعداد آجرها را متناسب با وسعت پروژه ای که دارید خریداری کنید.

این محصولات باید دارای مهر کنترل کیفی و علامت استاندارد باشند که در غیر این صورت فاقد کیفیت مناسب خواهند بود.

قیمت آجر نسوز کوره + خرید و فروش

قیمت آجر نسوز کوره + خرید و فروش در طول چند ماه گذشته قیمت آجر نسوز کوره با توجه به افزایش پروژه های ساخت و ساز نوسان زیادی داشته است.

حجم محصول، میزان کیفیت، هزینه حمل و نقل و نوع برند از جمله مواردی هستند که نقش به سزایی در کاهش یا افزایش قیمت مصالح ساختمانی بر عهده دارند.

به طور میانگین هر عدد اجر نسوز کوره با قیمتی بین 8 تا 10 هزار تومان معامله می شود که می توان با خرید آجر به صورت عمده اندکی از این رقم را کاهش داد.

در صورتی که قصد دارید برای ساخت منزل خود از این نوع آجرها خریداری کنید، ولی زمان و سرمایه زیادی در دسترس ندارید پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات ما دیدن کنید.

برای ثبت سفارش نمونه انتخاب خود می توانید با تلفن های فروشگاه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *